Evenementen
Evenementenhulpverlening
Onze vereniging biedt op aanvraag EHBO-hulp in het dorp Epe bij allerlei activiteiten van sportevenementen tot tentfeesten. Een beperkt aantal vrijwilligers kan zich beschikbaar stellen om een EHBO post te bezetten, met minimaal 2 hulpverleners per evenement.
Organiseert u een evenement waarvoor u EHBO-post(en) nodig heeft, vult u dan het aanvraagformulier ondersteuning in. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.
Op het aanvraagformulier treft u onze voorwaarden voor de EHBO ondersteuning aan. Denkt u eraan de akkoordverklaring aan te vinken?
Onze basisregels:
- Het aanvraagformulier dient minimaal 6 weken vóór aanvang van het evenement in ons bezit te zijn
- Indien wij de aanvraag te laat ontvangen, wordt de kans groter dat wij niet aan uw vraag kunnen voldoen, houdt u hier rekening mee!
- Minimaal 4 weken voor aanvang van het evenement krijgt u van ons bericht of wij EHBO’ers kunnen inzetten.
Tarieven en kosten:
1.Uurtarief bij minimum van 2 EHBO’ers per uur:
- 08.00-24.00 uur: € 10 per EHBO’er
- 00.00-0.800 uur: € 20 per EHBO’er
2.Eventueel verbruikt materiaal (bv AED elektroden) tijdens het evenement wordt naderhand bij u in rekening gebracht; hierbij wordt niet gekeken naar het verbruik van pleisters en ander klein verbandmateriaal.
De EHBO Vereniging Epe-Oene is afhankelijk van de bereidwilligheid van haar vrijwilligers. Hierdoor is het mogelijk dat een aanvraag niet gehonoreerd kan worden indien de EHBO Vereniging Epe-Oene geen of niet voldoende hulpverleners kan vinden, ondanks dat de aanvraag tijdig is ingediend.