Evenementen

Evenementenhulpverlening

Onze vereniging biedt op aanvraag EHBO-hulp in de regio Epe bij allerlei activiteiten van sportevenementen tot tentfeesten. Een beperkt aantal vrijwilligers kan zich beschikbaar stellen om een EHBO post te bezetten, met minimaal 2 hulpverleners per evenement.

Organiseert u een evenement waarvoor u EHBO-post(en) nodig heeft, vult u dan het aanvraagformulier ondersteuning in.                                               Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.

Op het aanvraagformulier treft u onze voorwaarden voor de EHBO ondersteuning aan. Denkt u eraan de akkoordverklaring aan te vinken?

Onze basisregels:

  • Het aanvraagformulier dient minimaal 6 weken vóór aanvang van het evenement in ons bezit te zijn
  • Indien wij de aanvraag te laat ontvangen, wordt de kans groter dat wij niet aan uw vraag kunnen voldoen, houdt u hier rekening mee!
  • Minimaal 4 weken voor aanvang van het evenement krijgt u van ons bericht of wij EHBO’ers kunnen inzetten.

Tarieven en kosten:

1.Uurtarief bij minimum van 2 EHBO’ers per uur: 

  •  08.00-24.00 uur:  € 7,50 per EHBO’er 
  •  00.00-0.800 uur:  € 15    per EHBO’er

2.Vergoeding van € 25,= per evenement bij gebruik van onze EHBO-caravan

3.Eventueel verbruikt materiaal (bv AED elektroden) tijdens het evenement wordt naderhand bij u in rekening gebracht; hierbij wordt niet gekeken naar het verbruik van pleisters en ander klein verbandmateriaal.

De EHBO Vereniging Epe-Oene is afhankelijk van de bereidwilligheid van haar vrijwilligers. Hierdoor is het mogelijk dat een aanvraag niet gehonoreerd kan worden indien de EHBO Vereniging Epe-Oene geen of niet voldoende hulpverleners kan vinden, ondanks dat de aanvraag tijdig is ingediend.

Scroll naar top