Lidmaatschap

Wie lid wil worden van de EHBO-vereniging Epe-Oene moet in het bezit zijn van een geldig Diploma Eerste Hulp (Oranje Kruis).

Aanmelden voor het lidmaatschap dient schriftelijk of per email te gebeuren. Hiervoor is een inschrijfformulier beschikbaar.

Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk of per email te gebeuren, vóór 1 juni. Gebruik hiervoor het contactformulier.

Zegt u pas na 1 juni op, dan zal de contributie van het nieuwe seizoen verschuldigd zijn.

Wilt u lid worden van onze vereniging?

De kosten van het lidmaatschap en de deelname aan de vervolgcursus bedragen € 50 per persoon per jaar, inclusief de diplomaverlenging  elke 2 jaar. U dient ieder jaar aan een blok van vijf vervolglessen of een dagcursus deel te nemen om voor een doorlopende diplomaverlenging in aanmerking te komen.

Heeft u een geldig EHBO diploma van het Oranje Kruis: vul dan hier uw gegevens in.

Wanneer u geen geldig EHBO diploma van het Oranje Kruis heeft, zult u eerst de basisopleiding moeten volgen.                                                      Zie daarvoor: Opleiding Eerste Hulp Oranje Kruis en examen